Contact Info / Websites

All 18 movie Reviews


Mario's Cataclysm Mario's Cataclysm

Rated 4.5 / 5 stars

nice

haha funny



The Death of Nyan Cat The Death of Nyan Cat

Rated 4 / 5 stars

haydunn

the wtf booooom nis from pokemon player and youruber haydunn


People find this review helpful!

Eight Bit Strange 6 Eight Bit Strange 6

Rated 5 / 5 stars

yes its awsome

nice i like the part at the end


People find this review helpful!

L.A. Noire: Deleted Cases L.A. Noire: Deleted Cases

Rated 5 / 5 stars

hahaha

oh man yooure killing my insides with your funnyness



Madness Pivot Madness Pivot

Rated 0.5 / 5 stars

uh hmm well

its not bad you mabye did work for the movie but its not working out


People find this review helpful!

Warriors of the Portal Warriors of the Portal

Rated 5 / 5 stars

OH FUCKING CRAP

it was god i never thought i would see something so good oh sorry I MEAN GREAT IT IS LIKE GOD



Clay V.S Godzilla Clay V.S Godzilla

Rated 5 / 5 stars

ha man nice

coooooooooooool maaaaan awssooonnee


doppler73 responds:

Thanks! :D


Mario vs Mecha Sonic SMF Mario vs Mecha Sonic SMF

Rated 0.5 / 5 stars

so right flashfire

flashfire is right this is such a knockoff of smbz make somthing original



OBOX OBOX

Rated 4 / 5 stars

hmm liked the art

i hade no idea what is the storyline so ya i give 8



pico's mission 4 & 5 pico's mission 4 & 5

Rated 0 / 5 stars

OH S###

dude i agree with darkknight this is terrable so bad man it made no sense at all the only thing good about it is the music at the end its the only good choice you made in this thing cuz naruto rocks but you dont


roosen5 responds:

Completely agree! Well except for the part that its bad, but yeah my love for you has no boundries <3